Kiedy warto zainwestować w kampanię mailingową?

Od czego chroni polisa ubezpieczeniowa?

Dobra reklama to klucz do sukcesu w handlu. Jaka reklama jest jednak dobra? Na pewno na przemyślana i dopasowana nie tylko do produktu lub usługi jaką proponujemy, ale również do konkretnego odbiorcy. Ciężko widzieć efekty reklamowania sklepu z zabawkami dla dzieci przez plakat powieszony w sklepie z narzędziami – jakiś odzew może być, w końcu każdy ma lub zna małe dziecko, jednak nigdy nie będzie to taki feedback na jaki liczymy.

Kampania reklamowa, która wykorzystuje bazy mailingowe i działa na zasadzie przekazywania odbiorcom ofert i informacji na pocztę elektroniczną to świetny sposób szczególnie dla tych firm, które posiadają strony internetowe i chcą zwiększyć na nich ruch. Może to być zwykła strona informacyjna o firmie, może to być sklep internetowy. Zawsze jednak, kiedy podejmujemy działania w sieci, warto pomyśleć o zainwestowaniu w rozpoczęcie kampanii mailingowej.

Jak to działa?

Możemy wykupić lub stworzyć własną bazę mailingową, która będzie gromadziła informacje o użytkownikach. Wystartowanie z własną, stworzenie listy newsletterowej wymaga zachęcenia użytkownika do pozostawienia swoich danych, na przykład przez zapewnienie go o wielu ważnych, interesujących informacjach, które może dzięki temu zyskać, a w przypadku sklepu internetowego, o możliwych rabatach. Jeżeli chcemy, żeby działanie było szybsze – możemy kupić gotową bazę danych odpowiadającą wybranemu przez nas targetowi. Po przygotowaniu treści wiadomości możemy spokojnie ją wysłać i czekać na reakcję.

Więcej na http://mailsales.pl/

Co z tego mamy?

Kampania mailingowa w przypadku firm posiadających stronę internetową (a ciężko znaleźć w obecnych czasach taką, której nie ma w sieci) powoduje zwiększenie ruchu na stronie przez przekierowanie użytkownika z treści e-maila do konkretnej części strony. Najczęściej jest to bezpośredni link, często ukryty pod obrazkiem lub większym hasłem. Dzięki temu klienci nie tylko są bardziej zainteresowani firmą, ale – w przypadku tak skonstruowanej wiadomości – mogą od razu zrobić zakupy, co sprawia wrażenie, że kampania to dosłownie zarabianie na mailach.

Related Post