Mailing tradycyjny – czyli pocztą tradycyjną

Mailing tradycyjny - czyli pocztą tradycyjną

Mailing tradycyjny - czyli pocztą tradycyjnąOwszem, większość listów piszemy w dzisiejszych czasach drogą mailową. Przecież tak jest szybciej, łatwiej oraz taniej – po prostu tradycyjne listy naprawdę ciężko obronić, bo jednak generalnie przegrywają one z nowoczesnością.

I zdają sobie sprawę z tego nawet takie osoby, które bardzo konserwatywnie podchodzą do technologii – zresztą nawet jeżeli ktoś nie wysyła maili, to kontaktuje się ze swoją rodziną na drugim końcu Polski drogą telefoniczną, a jakby nie patrzeć, poniekąd telefon także zastępuje tradycyjny przesyłki, bo to co mieliśmy napisać w liście, po prostu powiedzieliśmy przez telefon.

Działania marketingowe

Fakt jest jednak taki, że poczta tradycyjna nie zginęła. Czyli jeżeli zależy nam na skutecznym prowadzeniu działań marketingowych, nie powinniśmy mieć jakichkolwiek wątpliwości – z całą pewnością zastosowanie mailingu tradycyjnego ma bardzo dużo sensu. Można pokusić się o twierdzenie, że to nawet bardzo dobrze, iż w dzisiejszych czasach poczta tradycyjna może nie tyle odchodzi do lamusa, co po prostu jest mniej popularna… A mianowicie chodzi o to, że skoro zastosujemy mailing tradycyjny, to ludzie będą bardziej zaciekawieni przesyłką jaką dostali – o, list, dawno nie dostałem listu, więc muszę otworzyć. Wiele osób pomyśli sobie właśnie o tym wszystkim w taki sposób – i bardzo dobrze, w naszym interesie jest to, aby ludzie byli możliwie jak najbardziej zaskoczeni, ponieważ dzięki temu faktycznie odczujemy bardzo dużo zmian na lepsze.

Reklamowanie salonu samochodowego

Idealny przykład marketingu bezpośredniego w kontekście mailingu tradycyjnego to reklamowanie salonu samochodowego. Dobiera się grupę kierowców z danego regionu, oczywiście do wszystkich wysyła się imienne zaproszenie – na jazdy próbne, a następnie czeka na efekt. Możemy mieć pewność, że jeżeli roześlemy takie komunikaty do większej grupy kierowców, to poczujemy sens stosowania takich rozwiązań. Pozostaje mieć nadzieję, iż faktycznie zdajemy sobie sprawę z tego, że jednak w dalszym ciągu poczta tradycyjna ma się nieźle. Świadczy o tym choćby oferta takich firm jak agencja Direct Channel – http://www.directchannel.pl/oferta/.

Related Post